تجربه های من

من اینجا هستم تا آنچه را که یاد می گیریم با شما دوستان به اشتراک بگذارم.

تجربه های من

من اینجا هستم تا آنچه را که یاد می گیریم با شما دوستان به اشتراک بگذارم.

بایگانی
آخرین مطالب

مراسم ایده کاپ

چهارشنبه, ۵ دی ۱۳۹۷، ۰۹:۵۰ ب.ظ

سلام دوستان عزیز

خب ایده کاپ یکی از مراسمی بود که توسط شهرداری اصفهان برگزار شد و چون هنرستان ما بیشترین شرکت را در این مسابقه داشتند، شهرداری سومین مراسم ایده کاپ را با هنرستان ما قرارداد بست و مخصوص هنرجویان هنرستان ما برگزار کرد.

این مسابقه اینگونه بود که شرکت کنندگان درمورد موضوع هایی که شهرداری می دهد، باید ایده یا طرحی بدهند. براتون واضح تر بگم ، مثلا در این مسابقه شهرداری با موضوع های : ارتقای فرهنگ شهری - کاهش آلاینده ها - ترافیک شهری - شاداب سازی فضاهای شهری - بازی در فضای شهری ، ما را به چالش کشید تا در مورد این موضوع ها ایده یا طرحی بدهیم که باعث رشد شهر ما می شود. البته یادم رفت بگم که جوایز این مسابقه هم خیلی خوب بودن.

هدف از برگزار چنین مسابقه هایی در شهر ما: جریان سازی شهری در راستای فرهنگ ایده پردازی، استفاده از ایده های دانش آموزان در مدیریت شهری، فرهنگ سازی ارائه خود و افزایش اعتماد به نفس در دانش آموزان اصفهان، درگیر کردن دانش آموزان با مسائل شهری و ... است.

در این مسابقه هنرجویان هنرستان ما با ارائه ایده هایشان از بین ایده ها فقط 15 ایده برتر انتخاب شد و شرکت کنندگان بر سر این ایده ها تیم های 5 نفره تشکیل دادند و با برگزاری کلاس های کار آفرینی از طرف شهرداری به ما آموزش های مختلفی دادند تا برای داوری اصلی بین ایده های برتر توسط داوران شهرداری، آمادگی داشته باشیم.

خلاصه تیم ها شروع به کار و رقابت با یکدیگر کردند و برای روز داوری آماده شدند. روز داوری رسید و  همه به کتابخانه مرکزی رفتیم و تیم ها به ترتیب شروع به دفاعیه از ایده ی خود کردند.

در آخر از بین این 15 ایده، 3 ایده برتر برنده شدند و جوایز را گرفتند و از بقیه هم تقدیر شد. خوشبختانه تیم ما اول شد و خلاصه اون روز خیلی خیلی به ما خوش گذشت.



موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۰۵
انوار طرف روا

نظرات  (۴)

بسیار عالی
پاسخ:
ممنون❤
چه خوب👌
جوایز چی بودن؟
پاسخ:
😂جوایز خیلی خوب بودن 
تیم اول ا میلیون تومن
تیم دوم ۸۰۰ هزار تومن
تیم سوم ۶۰۰ هزار تومن
از کسب مقام اول شما خیلی مسرور شدم بی شک نتیجه تلاش و کوشش بی وقفه این مدت شما بوده است
پیروزی و سربلندی شما را از خداوند مهربان خواستارم
۰۵ بهمن ۹۷ ، ۱۹:۱۳ معصومه هنرجوی دهم هنرستان نوایی
سلام و خسته نباشید به تو دوست خوبم. بهت تبریک میگم که تا این مرحله رسیدی.
امیدوارم همیشه در زندگیت موفقیت های زیادی کسب کنی.
در ضمن وبلاگ بسیار خوبی هم داری.








ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی