تجربه های من

من اینجا هستم تا آنچه را که یاد می گیریم با شما دوستان به اشتراک بگذارم.

تجربه های من

من اینجا هستم تا آنچه را که یاد می گیریم با شما دوستان به اشتراک بگذارم.

بایگانی
آخرین مطالب

اردوی تفکر و طراحی

سه شنبه, ۶ آذر ۱۳۹۷، ۱۲:۴۵ ق.ظ

اردوی تفکر و طراحی یکی از اردوهای درون مدرسه ای بود که با مدیریت مدیر محترم هنرستان نوایی سرکار خانم طحان و با حضور دکتر طاهری، استاد گروه آینده پژوهشی دانشگاه اصفهان و تیم همرا او در هنرستان برگزار شد.

هدف از برگزاری این اردو تقویت 4 مهارت اصلی هنرجویان برای حضور موفق در جامعه آینده و کسب شغل (مهارتهای کار تیمی، تفکر نقاد، نوآوری، ارتباط موثر)

این اردو دو روزه ای که در مدرسه برگزار شد خیلی مفید بود و  باعث شد 4 مهارت اصلی ما تقویت شود.

در این اردو هنرجویان به گروه های مختلف تقیسم می شدند و در هرگروهی باید از هر رشته ای یه نفر می بود. سپس با راهنمایی های دکتر طاهری شروع به ایده پردازی کردیم. هدف ما از این اردو رساندن ایده به محصول بود، که ما فقط  مرحله ی اول یعنی ایده پردازی را گذراندیم و من برای مرحله ی دوم یعنی رساندن ایده به محصول خیلی شوق و ذوق دارم.

با اینکه این اردو بعد از وقت مدرسه برگزار می شد و هنرجویان خیلی خسته بودند ولی اینقد در این اردو خوش گذشت که اصلا نفهمیدیم کی این 5ساعت تموم شد و حتی دوست نداشتیم به خانه برگردیم. ما در این اردو باهم ایده پردازی ، شوخی و صحبت می کردیم و مسابقه های جالبی برپا کردیم.

در پایان هم با عصرانه نون و پنیر و چایی دلپذیری که خانم طحان مدیر محترم هنرستان نوایی تدارک دیده بودند این اردو را خاتمه دادیم و کلی خاطره دل انگیزی باهم ساختیم.



موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۰۶
انوار طرف روا

نظرات  (۱)

چه جالب😍
پاسخ:
مرسی از نظرت 😊❤️

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی