تجربه های من

من اینجا هستم تا آنچه را که یاد می گیریم با شما دوستان به اشتراک بگذارم.

تجربه های من

من اینجا هستم تا آنچه را که یاد می گیریم با شما دوستان به اشتراک بگذارم.

بایگانی
آخرین مطالب

مراسم شب یلدا

يكشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۷، ۱۰:۱۲ ب.ظ

یادش بخیر پارسال مراسم شب یلدا را در مدرسه برگزار کردیم.

مراسم به این صورت بود که هر رشته ای در هنرستان،  سفره ی یلدای مخصوص خود را در حیاط مدرسه پهن می کرد و با امتیاز دهی معلمان هنرستان ، برنده ها مشخص می شدند.

در آن روز همه کلاس ها سفره های خود را در حیاط چیدند و لباس های محلی پوشیدند ومنتظر امتیاز دهی معلمان بودند. کلاس ما سفره ی قشنگی نداشت ولی با بقیه متفاوت بود . ما نقش یک خانواده دور سفره را بازی کردیم و این به نظر بقیه خیلی بامزه وجالب بود مخصوصا نقش من که نقش پدر بزرگ خانواده را داشتم.

با اینکه کلاس ما رتبه ی خوبی در این مسابقه به دست نیاورد ولی خیلی به ما خوش گذشت.



موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۰۴
انوار طرف روا

شب یلدا

نظرات  (۱)

خوشم اومد😀👌

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی