تجربه های من

من اینجا هستم تا آنچه را که یاد می گیریم با شما دوستان به اشتراک بگذارم.

تجربه های من

من اینجا هستم تا آنچه را که یاد می گیریم با شما دوستان به اشتراک بگذارم.

بایگانی
آخرین مطالب

مهارت های غیر فنی2

يكشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۷، ۰۸:۵۴ ب.ظ
سلامم اومدم براتون یک خاطره تعریف کنم
5 دقیقه به زنگ آخر مدرسه مونده بود و همه بچه ها آماده رفتن بودن و منم همینطور. یک قسمت کلاس خیلی کثیف و پر از آشغال بود. معلممون گفت یکی از شما ها بیاد اینجا رو تمیز کنه ، منم چون کاری نداشتم رفتم جارو رو گرفتم و شروع به تمیز کردن کلاس کردم . بعد از اینکه کارم تموم شد ، معلممون اومد به من گفت:  انوار همیشه اینو بدون که هر کار خیری  که می کنی ، حتما حتما نتیجشو میبینی ، تو این دنیا هم میبینی. چه الان ، چه نیم ساعت بعد ، چه چند ماه بعد ولی مطمئ باش پاداششو میگیری.
نکته مهم اینجاس که من شب اون روز پاداششو گرفتم و به این حرف معلمم بیشتر ایمان اوردم و از این به بعد سعی کردم همیشه کار خوب انجام بدم.
همونطور که قبلا گفتم این مهارت های غیر فنی که از معلم هاتون یاد میگیرن رو نادیده نگیرین چون اینا بیشتر تو زندگی بدرد میخوره.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی